2 Şubat 2009 Pazartesi

Kısa kısa

* sanırım çoook uzun zamandan beri, yaklaşık 2 veya 3 hafta, ilk defa bir günde iki normal öğün yemek yedim, öğlen ve akşam. Tüm vücudum sadece midemden ibaretmiş gibi hissediyorum.

* Kırmızı çiçeklerle beyaz çiçekleri aynı vazoya koyarsan kırmızılar solar beyazlar açarmış.

* Mutlu isem yorgun da olsan çalışmaya devam etmek istiyormuşum, mutsuzsam günlerce hiç kımıldamadan durabiliyormuşum. Yanarım yanarım da boşa geçirdiğim günlere yanarım. Salak kafam. Bugün bu yanmak meselesi ile ilgili bişiyler karaladım zaten kuantum dersi molasında, bi ara temize çekip size de anlatıcam sanırım.

* Oy midem midem midem...

* Bugünün 6. fincan kahvesi için su ısıtıyorum, suyum ısınınca kahvemi alıp çalışmaya çalışıcam, defterlerin üstünde uyuyakalmazsam :)

Hiç yorum yok: