28 Kasım 2008 Cuma

uyan witchie uyan

sabah erken kalkarsam belki nükleeri hallederim, miyim, acaba... salak telefonun saatini erteleye erteleye bihal oluyorum. Alarmı hiç kurmasam telefon da rahat edecek ben de, nasıl olsa birisi aramadıkça uyanmıyorum doğru düzgün, çıkmıyorum yataktan. Amanın şarjı bitiyodu, unutmadan takıyım... güya yemek yiycektim, duş alcaktım falan fistan. yemek bile yemedim ya.. öğlen yediğim iğrenç hamburger hala midemi bulandırıyor. Eskiden iki big mac menü götüren bi canavardım, artık bir menüyü bile kendi başıma bitiremiyorum. Hatta son zamanlarda mc donald's'ın blumik insanlar için çalışmaya başladığını düşünüyorum. Ye ye, kus! Öyle bi hisse neden oluyo bende, ama ben kusamıyorum tabii ki. Kusamamak, alkol aldığın zamanlarda rezil olmamak adına güzel ama zehirlenince falan çok feci... Tamam daha fazla iğrençleşmeden yatıyım ben artık. Neyse ki portobello cadısı uyku getiriyo(bu yüzden de asla bitmeyecek sanırım o kitap).

Hiç yorum yok: