13 Kasım 2008 Perşembe

ZZzzz...

Maria MPIfR director'ından randevu almamış!!! gittik adam çıkmak üzereydi, haftaya için randevumuzu aldık.

Kendime süper olmasa da güzel bi etek aldım. Güya iyice bakıp en sevdiğimi alıcaktım, her zamanki gibi afakanlar bastı. Sevmiyorum alışverişi. İstediğim şeyi söylesem birisi bulup getirse bana..internet alışverişinin öyle olması gerekiyo aslında ama kıyafetler konusunda biraz sorunlu olabilir keza olmadı geri göndericem dediğinizde bi dolu iş. Neyse fazla strese sokmadan kendimi, aldım sonunda istediğime benzer bi etek. Ama yine de planın yılbaşında anneanneme diktirmek. Hazır alınmış gibi olmuyo ama onun diktiklerini giymeyi çok seviyorum.

Elena ile öğle yemeği yedik, chilli con carne, çok tuzluydu. Bizimkiler çok daha güzellerini yapıyolar yurtta. Üstüne de kahve içip kek yedik ama kahve benim uykumu getirdi...

Uyku uyku uyku... yatağım beni çağırıyor... Akşamki uygulama dersi için aklım selim, huzurluyum... Huzurlu olunca kafam daha iyi çalışıyo, depreştiğim zamanlar aptalın önde gideni oluyorum.

Optical Observations dersinin hocasına mail atıp randevu almam gerek. Kurtulmak istiyorum bi an önce ki sıra Erciyes tezimle ilgilenmeye gelsin.

Yine uykum var... zzzZZzZZZZzzzZZZ...

Hiç yorum yok: