14 Aralık 2008 Pazar

7!

bugün bir posta daha çikolata aldım, artık çikolatası eksik kalan kimse olmamalı. Keza fazladan aldığım isimsiz çikolatalar bile kaldı rafta. Ama hala 3 hediyem eksik, birine param yetmedi diğerlerine hala bulamadım ne alıcağımı. Neyse daha vakit var diyorum ama 7 gün kaldı! Aldıklarım masanın altında üstünde, rafta, kitaplıkta, valizin üstünde, torbalarda falan, dağıldı yine odam. Bir kez daha valiz düzeltmek istemiyorum ama bunlar etrafta olunca da benim içim daralıyor. Sanırım herşeyi bir üyük valize sığdırmaya çalışıcam. Aslında seminerim olmasa bi kot bi kazakla gelicektim ama seminere cici kız olarak girmek istediğim için yeni aldığım eteğimi ve ona uysun diye koca çizmelerimi yanıma almaya kalkışıcam sanırım. Allahım beni neden böyle kokoş yapıyorsun zaman zaman çok merak ediyorum. O çizmeleri taşımayı hiç istemiyorum ama o eteği o çizmeler olmadan giymek de istemiyorum ve seminere o etekten başka bişiy giymek istemiyorum.. çünkü tüm kumaş pantolonlarım şalvar gibi oluyor. hatta kotlarım da bol oluyor ama onları idare ediyorum bi şekilde, zaten kotu bi kere yıkadın mı topluyo kendini. Hem heycanlıyım hem stresli. Şimdiye kadarki gelişlerimin en streslisi oluyor bu sanırım. Allah yardımcım olsun...

Hiç yorum yok: