18 Aralık 2008 Perşembe

elena da gitti...

dün tüm gün Doka ile konuştuk konuştuk konuştuk, allahım ne çok şey birikmiş, tam 5 saat konuşmuşuz. Sonra seminerime baktım, şimdilik hızlıca göz gezdirmek istediğim makale sayısı 308! =) sonra madagaskar 1 &2 yi izledim gece, bittiğinde saat 3 tü, baktım elena hala online, bu sabah uçağı kalkacaktı, meğer uyanamam korkusuyla uyumamaya karar vermiş. Benim de gözlerim cin gibiydi, hadi dedim ben de oturayım seninle. Ben biraz seminerime baktım biraz nette oyalandım, biraz örgü ördüm, o uyudu biraz, zaten kedi gibi kız, bi de gelip benim yatağımda uyumayı çok seviyor, o uyudu ben örgü ördüm birkaç yazı okudum vs. Sonra sabah oldu, kalkdırdım onu, gitti vailizini topladı, ben de giyindim çıktık birlikte, onu havaalanına giden otobüse bindirdim ben de dooru derse. Şimdi de gözümden uyku damlıyo ama uyuyasım yok... deniycem yine de...

Hiç yorum yok: