18 Ocak 2009 Pazar

utangaç hediyeler

Aslında bu insanlar(arkadaşım anne-babası) beni giderken havaalanına bırakmışlardı, ben de onlara bi şişe şarap getirmiştim gelirken. Ama benim öyle garip bi huyum var ki insanlara aldığım hediyeleri vermeye utanıyorum. Bi yere bırakıp gitmek, sonra da senin odanın/evinin/arabanın şurasına bişiy bıraktım demek daha rahat geliyo. Yoksa gidip elden veremiyorum, manyak gibi utanıyorum. Bu durum sıklıkla burdan Tr'ye götürdüğüm çikolatalarda falan oluyo. Burda günlerce liste yapıyorum kimseyi unutmıyım diye, herkesin sevdiği türü falan not edip ona göre alıyorum, sonra gidince verene kadar karnıma ağrılar giriyo. Bi de burda Maria'ya taa geçen yaz dönüşü aldığım hediye var, hala veremedim hatuna. Şimdi yılbaşı nedeniyle veriyim dedim ama yine veremiycem sanırım. Bi insan hediye almayı bu kadar sevip onu vermekten nasıl bu kadar utanır ki? Ha doğumgünleri başka ama, o zaman utanıp sıkılmıyorum bi tek...

Hiç yorum yok: