19 Şubat 2009 Perşembe

kapalıyım belki?

Kabullenmeye çalışıyorum... ben bu arkadaşlığın öyle süper bi dostluk olmasına hazır değilim sanırım... Evet gidip havaalanından da karşıladım, şimdi de ne dese gülümseyerek "sureee!" diyorum, evet ona hiç farkettirmiyorum ve hatta kendimi bile kandırıyorum belki ama ben istemiyorum şimdilerde kimse ile görüşmek. Aslında bu sadece Ruxy için değil herkes için geçerli. Kimseyi görmek, konuşmak, salak salak sırıtmak istemiyorum. Ben mutluyum şu anda, bilgisayarımın başında sadece kendi insanlarımla görüşüyor olmaktan çok mutluyum. Ve kendi gününün büyük kısmını WOW başında harcayanlar bana bloğum olduğu, bloğumu sevdiğim ve sık sık yazdığım, bloğumdaki insanları önemsediğim için "sanal" muamelesi yapsalar da, umurumda değil.

PS: etiketi yazarken aklıma geldi. Sanal ve banal kelimeleri var da Onal diye bi kelime de var mı acaba :P

Hiç yorum yok: