16 Kasım 2008 Pazar

seyr-i migren

14:50 ilk aspirini aldım, bi lokma tuzlu bi dilim tatlı bişiy yedim.

23:28 Baş ağrısına ses ve koku hassasiyeti, şiddetli mide bulantısı ve yüksek tansiyon da eklenince tırstım, Elena ve Raqel'e gittim. Elena bilmediğim bi ilaç verdi, Raqel de papatya çayı yaptı bana. Biraz daha iyiyim, en azından ekrana bakabiliyorum, gülümseyebiliyorum ama hala çok fazla koku duyuyorum. Saatlerdir karanlık odada başım ellerimin arasında oturmaktan çok sıkılmıştım, gözlerim açıldı biraz, iyi olucam umarım...

02:50 Aldığım ilaç çok iyi geldi, sanırım ilk defa alınan ağrı kesicinin hikmeti, umarım yarına bişiym kalmaz ama bunun için bi an önce uyumam gerek. Yatay konuma geçince tansiyon fırlıycak yine diye tırsıyorum biraz ama en azından mide bulantısı, koku hassasiyeti ve ağrının o şiddetli kısmı gitti.


* uzun süre bişiyle ilgilenemiyorum, kendimi meşgul tutmaya çalıştığım bu süre boyunca seksen tane entry girebilirim ama bu blogun doğası böyle zaten, çevreye verdiğim rahatsızlıktan ötürü özürs...

Hiç yorum yok: